איך לשנות תגים באתר?

תגי מטה תג בגוגל (שם האתר תיאור אתר ומילות מפתח)

גוגל סורק את האתר ופרטי האתר בצורה אוטומטית ומזין את פרטים אלו בתוצאות החיפוש.פרטים אלו נוצרים מתגיות שרשמו באתר או “גזירה” מתוכנו.

ישנם מספר מקורות אשר גוגל מושך מידע לגבי תיאור האתר.ההמלצה היא לרשום את תיאור האתר על מנת שיהיה נוח לגולש לראות פרטים אלו בתוצאות החיפוש  ולהמנע מלחיצות חוזרות.

בזמן שגוגל לא יכולה לשנות את תיאור האתר באופן ידני.אתה יכול לעשות זאת ובזכות כך תיאור האתר לכל דף יהיה שונה עם אפשר ובזאת לאפשר לגולש לראות את פרטי האתר שלך בבירור.

איך ליצור תיאור יעיל לאתר (meta descripions)

  • תיאור שונה לכל דף ודף.בזמן שתיאור הדף הינו זהה לכל הדפים אין בכך שום אפקט היכול לעזור לקריאת תיאור הדף כל דף צריך להיות תיאור שונה.צור תיאור לכל דף עם אין באפשרותך לעשות כך נסה ליצור תיאור קצר על תוכן הדף.תן תיאור לדפים החשובים באתר.
  • כלול תיאור מדויק לכל דף- תיאור האתר אינו רק איזה תבנית לדף זה ממש תיאור קצר אודות הדף.
  • לדוגמא בדף חדשות כותרת החדשות תאריך פרסום המאמר ויוצר המאמר ניתן לתמצת חלקים אלו על מנת לתת תיאור טוב לדף.לדוגמא:<META NAME=”Description” CONTENT=”שם מחבר הכתבה  כותרת הכתבה, ותיאור קצר על הכתבה.”>

בדוגמא זו המידע על הכתבה הינה מתומצתת ונקיה.

  • ליצור תיאור בצורה תוכניתית-בעקרון אתרי תוכן ניתנים לשינוי כל דף ודף אך כשתוכן האתר הוא רב יש בעיה.ובמידה ואין תיאור התיאור נגזר מתוכן האתר.
  • צור תיאור איכותי לאתר– יצירת תיאור איכותי לאתר תוכל לגרום לאתרך להיות במקומות טובים יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 + thirteen =