קידום אתרים למתחילים, מה פירושו?

קידום אתרים למתחילים, מה פירושו?

מה זה בעצם קידום אתרים למתחילים ומדוע אנו זקוקים לו, נכון לפעמים נתקלתם במושג “קידום אתרים” ולא ידעתם איך זה עובד, איך עושים? ואיך מקדמים אתר? כל השאלות האלה תוכלו למצוא זאת כאן, ובהמשך.

המאמר הזה מתאים גם לאלה שרוצים לקדם את האתר בעצמם, וגם לאלה שרוצים לדעת איך מקדמים אתר גם אם אין להם רקע בבניית אתר, דרוש רק רקע בסיסי בגלישת האינטרנט.

נתחיל בכך שקידום האתרים (SEO) הוא הקיצור של Search Engine Optimization ובעברית זה נקרא אופטימיזציה למנועי חיפוש.

ראשית קודם כל אתר מקודם בעצם זה אתר שהוא למעשה מופיע בגוגל בדפים הראשונים, במקומות הקרובים לראש הדף ואף גם הראשון, אלה הם דרכים שעובדים דרך תכנון נכון של האתר בבנייתו מבחינת קוד, תוכן נכון מקורי ולא מועתק שמתאים לכותרת ועונה לצרכיו של הלקוח שעצם זה הוא מחפש, והלא פחות חשוב הוא בעצם הרלוונטיות, הפרסום של האתר, השיווק שלו, האם בכלל מי שמחפש את המאמר מסוים, המוצר או השירות שאותו הוא מחפש יודע שהאתר הזה יוכל לתת לו.

איך זה עובד מבחינת גוגל? כאשר גוגל רואה שהאתר מאונדקס אצלו הוא מבצע סריקה פעם בתקופה מסוימת שהוא רואה האם האתר מתעדכן, האם הוא קריא ו/או מפורסם דרך החלפת קישורים או בלוגים, והקוד שבתוך האתר האם הוא  נקי קצר ואין בוא קודים חבויים כלומר תוכן שרשום בצבע שקוף או בצבע רקע על מנת לקדם את האתר שאת זה אסור לעשות! בטח אתם שואלים את עצמכם מדוע בכלל צריך קוד קצר? אז ככה בקידום האתרים הקוד הקצר מאוד חשוב מפני שגוגל כאשר הוא סורק את האתר ישנו זמן מוגבל אשר הוא צריך לסרוק, אף אחד אינו יודע בדיוק כמות הזמן אך זה לכל היותר בסביבות ה-20 שניות לאתר.

זהו תהליך שלוקח טיפת זמן וזה גם המון ניסיון בקרב העולם של מקדמי אתרים וכמובן שהיום יש המון תחרות, בקרב אתרי אינטרנט אנו בעצמם מחפשים רלוונטיות האם אנחנו מעניינים, האם אנחנו עונים לשאלות שבצד הלקוח אשר מחפש מילה מסוימת ורוצה להופיע בראשית הדף.

קידום אתרים הוא מחולק למספר דברים לפי הסדר ההיררכי:

1.אופטימיזציה לאתר.

2.כתיבת מאמרים.

3.פרסום ושיווק.

אלה שלושת הדברים הבסיסיים שהם הכי חשובים בעצם, אשר זהו תהליך קידום אתרים אורגני זאת אומרת תהליך טבעי הכי בטיחותי והכי טוב מבחינת הקידום.

ולכן את כל אלו אנו נפרט בהמשך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 − 10 =