לפני שנתחיל במחירים לבניית האתר ישנו צורך לדעת מה זה אתר ומה המאפיינים לקיומו.

אתר אינטרנט הנו כרטיס הביקור של העסק באינטרנט ועל מנת לדעת את מחירו צריך לדעת מספר פרמטרים אשר על בסיסם הוא קיים :

  1. עיצוב ובניית האתר מתחיל ב 1500 .
  2. שם דומיין לאתר כ – 80 ש”ח .
  3. אחסון קבצי האתר מתחיל ב 50 ש”ח.
  4. פרסום ושווק ממוצע 2000 ש”ח ואין גבולות להמשך .

אוקיי עכשיו נתחיל לפרט אודות כל המאפיינים הנ”ל:

מה זה בעצם עיצוב ובניית האתר עוד בראשית המחשבה על בניית אתר יש צורך להבין ולאפיין, לאפיין את האתר פירושו להבין כמה דפים אנו רוצים, איך יראה כל דף, אתר פלאש, אתר תדמיתי או אולי אפילו פורטל שלם, זאת אומרת אפיון מלא עיצוב מלא לאתר ורק לאחר מכן התחלת עבודה גרפית וקבלת סימולציות, בניית האתר נעשית אך ורק לאחר סיום העיצוב הסופי מתחילים לבנות את האתר, ע”י קודים ותכנות כל אתר לגופו.

שם דומיין לאתר שיהיה ייחודי רק לכם לדוגמה : www.hub.co.il הדומיין לאתר עולה כ 80 ש”ח לתקופה של שנה ויש לחדשו בכל תקופה המחירים משתנים בתווכים נמוכים יחסית תלוי מהיכן קונים ומהו סוג הדומיין co.il, com, biz וכו…

אחסון קבצי האתר מדומה למחסן או אפילו לתיבת דואר המחיר משתנה לפי צרכי הלקוח רוצה מחסן קטן שלם פחות רוצה מחסן גדול יותר שלם יותר, מיקום השרת יכול להוזיל את מחיר האחסון אך במידה וקהל היעד שלי הוא לקוחות מישראל לא ראוי שהאתר יאוחסן בחו”ל (ישנם הפרשי מהירות תגובה ואף אפקט בקידום האתר, ישנם דברים שלא חוסכים).

מחירי אחסון אתרים נעים באזור ה 50 ש”ח לחודש ויכולים להגיע לתחזוקת שרת או אפילו מערך שרתים, תמיד אפשר להתחיל בחבילת אחסון קטנה (אלא עם יודעים מה ציפיות האחסון והתעבורה) ולהגדיל במידת הצורך.

בשילוב של כל הפרמטרים המצוינים למעלה ניתן לעלות את אתר האינטרנט לרשת ולצפות בו מכל מקום בעולם, ללא קשר למיקום אחסונו או שמו כל אתר הוא כלל עולמי.

יפה מאוד עכשיו יש לנו אתר אבל מה עושים עם אותו האתר ומי גולש בו, וכמובן איך מגיעים אליו.

בעסקים כמו בעסקים הכל פונקציה של מחיר ותקציב, יש להתחיל לפרסם ולשווק את האתר ברשת ואף בכל מדיה אחרת, פרסום באינטרנט מגיעה במספר ווריאציות שהן: קידום אתרים, פרסום באתרים רשתות חברתיות פורטלים וכל מקום היכול לגרום לשיפה פוטנציאלית לעסק, תמחור הפרסום והשווק משתנה בצורה ניכרת ומתמחרים אותה לרוב בשעות עבודה והוצאות לספקים החיצוניים השונים.

יש לשים לב שגם עם קיבלתם עסקת חבילה כוללת המחירים אינם כוללים לרוב גרפיקה, אחסון , תוכן תמונת וכו…

3 thoughts on “מחירון בניית אתרים

  1. robert Reply

    נא לתקן טעות כתיב:
    בבניית אתרים –> מחירון בניית אתרים –>שורה 9 מלמעלה(כולל כותרת)- “מזה בעצם…” – מה זה ? זה 2 מילים ולא כמו שנכתב: “מזה…” מילה אחת.

    בברכה,
    רוברט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 + 14 =