ישנם שתי שיטות לקדם אתר בגוגל ובמנועי חיפוש :

  1. שיטת הקידום האורגני הנקרא SEO (מנוע החיפוש מזהה את האתר כפוטנציאלי מבחינת הנושא ומילות החיפוש שנבחרו על ידי הלקוח ומעלה אותו לראש התוצאות).
  2. שיטת הקידום הממומן הנקרא PPC (משלמים למנועי החיפוש להיות במקומות הראשונים מעל לתוצאות המבוקשות או במקומות פרסום הקיימים לאותו המנוע והתשלום מתומחר לפי כל קליק שנלחץ על ידי המשתמש שחיפש בתוצאות).

נשאלות שאלות רבות העם צריך לקדם ולפרסם את האתר בגוגל בפרט ובמנועי החיפוש בכלל והתשובה לכל פשוטה ביותר התשובה לשאלה היא :

כן , בוודאי שצריך לפרסם ולקדם את האתר אחרת כיצד יגיעו כל הלקוחות לאתר שבו השקעתם את מיטב כספכם לטובת מיתוג, תדמית ואף מכירות לעסק שלכם.

אז באיזה שיטה יש לפרסם ולקדם את האתר ?

  • קידום אתרים בגוגל ו במנועי חיפוש בשיטת ה SEO.
  • קידום ופרסום בשיטת ה PPC .
  • פרסום ושווק בפייסבוק .
  • פרסום באינדקסים ופורטלים.
  • והרשימה עוד ארוכה…
נתמקד בשתי האפשרויות הראשונות שכל אחת משיטות יש את היתרונות והחסרונות שלה.
קידום בגוגל ובמנועי חיפוש בשיטת ה SEO, קידום אורגני אשר צורך זמן עבודה רב ובנוסף התוצאות יכולות להניב לאחר זמן ממושך מאוד (מספר חודשים) אך לאחר קבלת התוצאות יש לשמר אותם ואין תשלומים עבור כל כניסה (קליק) ובנוסף כאשר מבצעים קידום אורגני לדפי האתר ולאתר בכלל, עקב כל פעולות האופטימיזציה יכולו שינויים נפלאים בכלל בקוד האתר והקוד יהפוך להיות תקין יותר, כאשר מקדמים ישנה התעסקות מלאה בקוד האתר והפיכתו לקריא יותר בעיני המשתמש ומנועי החיפוש, בנוסף גם ייעול קוד המקור, זמן טעינת האתר ועוד מספר דוגמאות שמפורטות במאמרים השונים על אופטימיזציית האתרים והקידום השונים.

אפשרות זו היא אפשרות מצויינת לקידום ולשימור לתווך הארוך וחיסכון משמעותי מבחינת תשלומים.

קידום בגוגל בשיטת ה PPC ( תשלום עבור כל קליק (לחיצה) ) מניב תוצאות מרגע התחלת הקמפיין ומופיע במיקום שנדרש באזורי הפרסום השונים שניתנים על ידי הספק, ישנה אפשרות לתקצב את הקמפיין הן בהיבט היומי והחודשי ובכלל אפשרויות רבות ומגוונות להוסיף כמה מילות חיפוש שאתה מעוניין, שינוי מילים לפי הצורך הגישה קלה הרבה יותר בשפה פשוטה אתה שולט בגוגל, החסרונות של השיטה הנ”ל היא התקציב ישנם מילות חיפוש שיש תחרות מרובה עליהם והמחיר לקליק אחד הוא יקר מאוד, לאחר סיום התקציב היומי יותר לא תופיע בכלל במנוע החיפוש .

אפשרות זו מתאימה לחברות המעוניינות לקבל תוצאות מהירות ומידיות.

1 thought on “קידום אתרים בגוגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 + 10 =