אופטימיזציית האתר – שלבים טובים ונכונים

אופטימיזציה לאתר-מספר שלבים נכונים

אופטימיזציה נעשית לאתר על ידי שימוש נכון בקוד של האתר, בין אם זה תכנון נכון של האתר מלכתחילה ובין אם זה שינויים באתר, זה נעשה בקוד כמו html, php גם css, היא נעשית לכל היותר על ידי מקדם אתר מקצועי מכיוון שזה דורש בחירת מפתח נכונות וגם בקוד עצמו כמו שאמרנו בפוסט הקודם, קוד קצר זה גם חלק חשוב.

1.תגיד ה<title> –  שבראשית הדף בין התגיות הmeta לרשום בכל העמוד את המילות אשר מייצגות את העמוד שלכם במנועי החיפוש השונים יש לשים לב שלרשום את המילים שבאמת מייצגות את העמוד, השירות ו/או המוצר שאתם מייצגים ולא סתם מילות שיכולות להזרים להם לקוחות לעמוד.

ראו דוגמה את האתר מסעדת מאסטר שף אשר בעמוד המשלוחים היא מייצגת את הרלוונטיות שלה ואת המילים הנכונות אשר יכולות לעזור ללקוח לחפש במנועי החיפוש  ואכן היא גם עולה לעמודים הראשונים:

title optimize - כותרת אתר שתופיע בגוגל
title optimize – כותרת אתר שתופיע בגוגל

2. desciption – בין התגיות הmeta ישנו גם הdescription שזהו בעצמם תיאור כללי על העמוד שלכם שעוזר גם הוא לצד הלקוח לחפש את אתכם והוא מופיע גם במנועי החיפוש, ראו דוגמה:

וכך זה מופיע במנועי החיפוש:

seo desciption - תוצאה במנוע החיפוש
seo desciption – תוצאה במנוע החיפוש

3. תגיות ה<H1>  ועד ה-<h7> צריכות להיות מותאמות למבנה הדף שלכם כלומר הh1 זה בעצמם הכותבת entry title זזה נקרא ובמקרים הכי נכונים זה יופיע בראש הדף ככותרת באתר, במקרים לא נכונים מרבית בוני האתרים משתמשים זאת כתמונה מעוצבת אשר המעצב העניק להם שזוהי תהיה הלוגו של האתר אך למקדמי האתר איך אומרים אממ.. קצת בעיה להפטר מתמונה יפיפייה ומעוצבת לתפארת לאתרכם, מכיוון שגוגל וכל מנוע חיפוש אחר יצטרך לבצע אופטימיזציה לאתר כלומר לסרוק את אתרכם והסריקות מצריכות הבנה ולקרוא את את הכותרת גם מנועי חיפוש לא קוראים תמונות אלה את הכותרות ומבצעות אוטומציה נכונה כל כותרת צריכה להתאים לאתר כגון: כותרת ראשית, כותרת משנית וכו’.

4. קודים נכונים לאתר – מה זה אומר? כל הסקריפטים לדוגמה צריכים להיות נכונים ולא כאלה שתוקעים את האתר, לדוגמה תכנסו לאתרכם ותנסו לדפדף באתרכם ולראות האם קיימות שגיאות, האם יש שגיאות 404, האם יש סקריפטים ש”תוקעים את האתר” שימו לב כי הפעולות האלו גם חשובות לאתר מבחינת הדירוג כי אם האתר מלא בשגיאות זה יורד בדירוג במנועי החיפוש.

5. תגיד “Alt” – תמונות וקישורים מומלץ  לרשום בתגית ה”alt” על מנת לעזור למנועי לחיפוש לקרוא בעצם את מה שכתוב בתמונה האם התמונה בכלל קשור לכתבה שרשמתם? היא גם עוזרת בסריקת התמונה של מנועי החיפוש ודירוג האתר עולה.

6. עדכון האתר – תשתדלו לרשום מאמרים ולעדכן את האתר לעתים קרובות יותר. מפני שכאשר כשמנועי החיפוש נכנסים לבקר לאתרכם וסורקים אותו הם רוצים לראות את אתרכם מעודכן וגורם לרלוונטיות יותר ומעניין יותר, מעודכן ולכן יוכלו מנועי חיפוש לקדם את אתרכם זהו חלק חשוב גם באופטימיזציית האתר.

7. קישורים לאתר – דירוג של האתר והעלאתו במנועי חיפוש במקומות הראשונים נקבעתם גם בהחלפת הקישורים, זאת אומרת שהחלפתם קישורים עם האתרים חיצוניים מנועי חיפוש יסרקו באתרים האחרים וימצאו שם קישור יוצא של האתר שלכם וגם הם יוכלו להעלות בדירוג האתר ויבחינו שאתרכם הוא יותר ויותר רלוונטי.

1 thought on “אופטימיזציית האתר – שלבים טובים ונכונים

  1. Fulloh Reply

    People have gone way overboard on the soaicl media scam. It is not for marketing your website, it is a soaicl setting, and if you look at them, there are little, if any consumer or service type sites on them.One of the few ways to generate revenue from them is if you have a news based site and are selling advertising space, An Image site that host peoples pics, and sometimes interesting and funny pics get to the top, other than this, you are wasting your time. They are looking for entertainment or political news on these type of sites, Period!If you have a service or product site, unless you have the new and crazy new invention, you are spinning your wheels using soaicl media.The search engines work for service and e-commerce because it is targeted traffic by keyword. This means if you have potato chips for sales on your site, and someone searches for potato chips, you have a realistic chance of making a sale, but I doubt that soaicl media will bring any sales, because it is i ran across this or boardom type traffic, where with search engines, they are finding you by keywords, which means they were actively looking for that specific thing.Online marketing is not rocket science, but common sense. Just think it through.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

seventeen − seventeen =