קידום אתרים – שיווק ופרסום בעצמך

שיווק ופרסום בעצמך זהו עוד חלק מאוד חשוב בקרב מקדמי אתרים, על מנת להיות רלוונטי ולהתחיל לקבל כניסות לאתרכם ולהגדיל את העסק אתם תצטרכו לפרסם אותו במספר דרכים ובחינם שאינו דורש בזבוז כסף אבל כן צריך זמן בשביל זה ולהשקיע המון כמובן, על מנת שלקוח אשר יקליד מילה מסוימת במנוע החיפוש הוא גם יקבל לא רק קישור אל האתר שלו הוא יקבל גם את הבלוג שלו, את הפייסבוק, הטוויטר וכל דבר שיש היום בעולם האינטרנט, לפרסם בבלוג זוהי גם דרך חשובה מאוד אשר מאפשרת גם לעדכן פוסטים ומאמרים בנושא של האתר שלכם ולשים איזה קישור קטן של אתרכם לשם, בתוך הפייסבוק לפתוח דף עסק.
אם אתם לא מסתדרים אתם יכולים לפנות אלינו להאב מערכות לקדם את אתרכם בקלות ובמקצועיות ולקבל כמובן יעוץ חינם, אז כמו שאמרנו אתם יכולים לשתף את חבריכם בפייסבוק, לינקדין, טוויטר וכו’.

כך גם כמות הכניסות שלכם עולה במדי יום, ומכירים את האתר שלכם, הוא מעניין, מדברים עליו, הוא נעים לעין ועבר כמובן גם אופטימיזציית האתר, שדברנו עליה קודם לפני כן בפוסט הקודם.

תזכרו גם שכמות הכניסות היא מעלה לכם את הדירוג במנועי החיפוש וכך גם הוא עולה למעלה ועוד למעלה, נכון שבגלל שזה קידום אתרים אורגני וטבעי זה דורש קצת זמן עד שהוא מגיע למקומות הראשונים בגוגל, אך זה קידום אתרים טבעי אורגני ואינו דורש ב “לכלוך הקוד” במקרים מסוימים עושים את זה על מנת “לרמות” מנועי חיפוש בטקסטים בצבעי הרקע או שקופים במילים שיכולים להביא להם לקוחות אבל זה צעד חמור ושגוי מאוד מפני שמנועי חיפוש ואחד מהם זה גוגל “מעניש” וזורק אותו לדפים האחרונים בדף. לא ניתן לרמות את גוגל ומנועי חיפוש אחרים בנושאים האלו מפני שהם חכמים ויש להם רובוטים שעוקבים וסורקים את אתרכם.

אתם גם יכולים לשלם לגוגל סכום מסוים על מנת להופיע במקומות הממומנים זה נקרא קידום אתרים ממומן שאתם משלמים לגוגל עבור השירות הזה עד לזמן מוגבל, שימו לב כי לא ניתן לשלם באופן כללי לגוגל, אלא רק לקידום ממומן האתרים שמופיעים בצהוב בהיר בגוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 − 14 =